sobota, 14 września 2013

Balsam do stóp Bingo Spa - obrzęki, opuchlizna, obolałe nogi - recenzja Moje Eldorado

Czy u Was tez tak gorąco? Nie cierpię takiej pogody! Chociaż wczoraj pozwoliłam sobie wykorzystać słonko i pogrilować się na działce. W końcu skoro (tak) świeci, musiałam mieć z niego korzyść (nieco wbrew sobie):).
Taka właśnie pogoda najczęściej wpływa na to, że moje nogi są wyjątkowo ciężkie, obolałe i zmęczone. Nie lubię stosować żeli na takie przypadłości, a ratować się czymś trzeba. Kiedy zobaczyłam balsam do stóp BingoSpa ze skłonnościami do opuchlizny i obrzęków, musiałam go wypróbować.

Balsam do stóp Bingo Spa - obrzęki, opuchlizna, obolałe nogi
Balsam mieści się w 100g opakowaniu na zakrętkę. Ma bardzo gęstą konsystencję, przypominającą masło, jednak nie jest ona do końca jednolita. Podczas smarowania wyczuwam jakby minimalne drobinki, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, oraz nie uważam tego za wadę. Świetnie się rozprowadza oraz szybko wchłania. Przy większej ilości wsmarowanego specyfiku w stopy wyczuwalny jest chłód. Zapach ma świeży, mentolowy.
To co najważniejsze, czyli działanie. Dla mnie absolutny hit! Największy ból (bo w sumie z nim zmagam się najbardziej) towarzyszy mi po nocy, kiedy stawiam pierwsze kroki po zejściu z łóżka, oraz podczas spacerów (i po nich także) z dzieckiem, kiedy idę dwa razy wolniej niż normalnie, co chwila się zatrzymujemy - moje stopy bardzo tego nie lubią i po takich wyjściach jestem mega wykończona. Stopy posmarowane 2 razy dziennie sprawiają, że już po pierwszym razie wstałam z łóżka nie czując bólu stóp, a spacer z dzieckiem był przyjemnością. To dla mnie priorytet, bo ten, kto wie, jak potrafią bolec stopy zrozumie, jak utrudnia to normalne funkcjonowanie. Stopy stają się lekkie, ukojone a w dodatku są fajnie nawilżone, czego nie spodziewałam się po tym balsamie. 
Nieraz zdarzyło mi się zapomnieć zabrać balsam, gdy jechałam do rodziców na weekend, i uwierzcie, czułam ogromną różnicę, gdy go nie stosowałam. 
Opinia: Moje Eldorado

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...