niedziela, 8 września 2013

Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych BingoSpa - włosy zniszczone, przetłuszczające się - recenzja Moje Eldorado

Witajcie:)
Jak już wiecie, moje włosy są przetłuszczające się, a ostatnio to już w ogóle nie umiem sobie z nimi poradzić. Jest wiele szamponów i innych kosmetyków do włosów, które mają pomóc utrzymać nasze włosy dłużej świeże, ale nie każdy z nich sprawdza się.
Bardzo chciałam wypróbować maskę do włosów z drożdżami BingoSpa, miała tyle pozytywnych opinii. Zapraszam więc na moją.
Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych Bingo Spa - włosy zniszczone, przetłuszczające się


Maska mieści się w dużym, 500ml plastikowym słoiku, który po odkręceniu zawiera dodatkową pokrywkę dla zabezpieczenia kosmetyku. Zapach maski jest śliczny, intensywny, ale nie umiem go porównać do niczego, i utrzymuje się jakiś czas na włosach.Konsystencja nie jest za gęsta, ale nie spływa z dłoni. Pozwala to na dokładne pokrycie całych włosów oraz na bezproblemowe wmasowanie w skórę głowy (tu taka ciekawostka i bardzo mi się to podoba, że maskę to stosujemy na całej długości włosów, włącznie z masażem skory głowy).


Decydując się na tą maskę liczyłam przede wszystkim na jej wpływ na przetłuszczanie się włosów. Niestety nie zauważyłam, aby włosy mniej się przetłuszczały. Jest tak samo, jak bez użycia maski, ale dobre i to, że chociaż nie powoduje szybszego przetłuszczania się.

Z reguły trzymam tą maskę dłużej jak 5 minut, chcę, aby jak najlepiej włosy wchłonęły to, co najlepsze z kosmetyku. Podczas spłukiwania włosy są bardzo gładkie i lejące, jednak kiedy je osusze ręcznikiem, efekt ten znika, co nie ułatwia rozczesywania. Pomijam fakt, że włosów nie rozczesuję normalnie za raz po myciu, ale chciałam sprawdzić, czy będzie to możliwe, czy też nie.




Włosów zniszczonych nie miałam, kiedy zaczynałam stosowanie maski i w sumie nadal nie mam, więc nie jestem w stanie określić, jak działa na ich naprawę, jednak kilka dni temu zauważyłam, że moje włosy znów nieco się łamią, więc mam okazję wypróbować maskę po tym kontem.

Pomimo iż maska nie zdziałała cudów na moich włosach, to bardzo ją lubię. Włosy po niej bardzo ładnie się układają, są jakby dociążone, ale nie obciążone - moja grzywka, która fruwa w każdą stronę staje się posłuszna i układa się tak, jak chcę, bez żadnej stylizacji. Dodatkowo ładnie się błyszczą, wyglądają na zdrowsze, a to już coś. Zapomniałam wspomnieć, że rzeczywiście zmniejsza swędzenie skóry głowy i zmniejsza łupież - nie mówię tu o jakimś dużym, bo takiego nie mam, ale po niektórych szamponach pojawia się niewielki, który i tak jest dość męczący.



Cena maski jak na taką pojemność i naprawdę ciekawy skład to 15,21zł w sklepie Naturica.pl. Uważam, że warto wypróbować. Ja z chęcią wypróbuję inne maski BingoSpa, bo jest ich sporo i zapowiadają się ciekawie.

Recenzja: Moje Eldorado

http://www.lusia1982.blogspot.com/2013/08/drozdze-na-wosach.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...