piątek, 11 grudnia 2015

Koncentrat 100% cynamonowo-kofeinowy - Recenzja Tips & Tricks



Moja recenzja bardzo mocnego koncentratu cynamonowo-kofeinowego

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-kofeina1000ml

Koncentrat ma konsystencję galaretowatą, dzięki czemu fajnie się nakłada. Jego zapach jest dość intensywny, cynamonowy. Jaki zapach - takie działanie. Koncentrat jest niezwykle silny. Naprawdę, jeśli masz wrażliwą skórę to na pewno mocno zareaguje po nałożeniu koncentratu. Na początku się dziwiłam dlaczego w ulotce jest napisane takie dawkowanie powolne, jakieś próby uczuleniowe itd. Po pierwszym nałożeniu przekonałam się dlaczego. Koncentrat bardzo silnie rozgrzewa (żeby nie powiedzieć, że pali!), ale mnie to akurat cieszy, bo dzięki temu już po 3 zabiegach zobaczyłam różnicę. 
Jak na początku byłam sceptycznie nastawiona do tych kosmetyków wyszczuplających, tak teraz już wiem, że one naprawdę działają.
Poniżej przedstawiam efekty (zdjęcia robione komórką, więc ich jakość pozostawia wiele do życzenia, ale myślę że i tak widać efekty).




Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać o tym koncentracie. Chyba co najważniejsze już ujęłam. Z efektów wizualnych to bardzo fajne, poręczne pudełko. Dzięki temu, że słoik jest duży można wybrać kosmetyk do końca i można jednorazowo nabrać go tyle ile potrzeba (nienawidzę kosmetyków w tubkach, bo zawsze coś się zmarnuje). 

Cena - 113, 35 zł, ale opłaca się! Koncentratu jest 1000 ml i jest tak wydany, że będę go chyba używać do końca życia ;) Zdecydowałam się na duże opakowanie, bo stwierdziłam, że opłaca się kupić większe za trochę ponad stówę niż mniejsze za ponad 7 dych. Poza tym dostałam rabat! Dogadałam się z właścicielką sklepu i w zamian za moją opinię (którą właśnie czytacie) mogłam kupić ten koncentrat z rabatem. Także radość podwójna! 

Zatem jeśli macie cellulit gdziekolwiek i chcecie się go pozbyć to polecam kosmetyki ze sklepu NATURICA. A jeśli chcecie dostać rabat tak jak ja to TUTAJ macie wszystko napisane co trzeba zrobić, żeby go otrzymać :)

Aaaa! I jeszcze coś! Nie myślcie sobie, że takie efekty osiąga się od tak... ja zmieniłam dietę, bo czytałam na takiej super stronie Cellulitowo, że nawet jeśli uda nam się wygrać z cellulitem, to on lubi powracać, także żeby efekty były szybkie i trwałe należy działać wielokierunkowo! :)

Recenzja:  http://ekstrarady.blogspot.com/2015/12/jak-sie-pozbyc-cellulitu-z-plecow.html

1 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...