wtorek, 8 stycznia 2013

Algi do peelingu o właściwościach odchudzających Bingo Spa

Algi do peelingu o właściwościach odchudzających Bingo Spa


Stosowałam je na udach i brzuchu i bardzo spodobał mi się szybki efekt napięcia i ujędrnienia.
* Duuuża pojemność, aż 600ml
* Niska cena - trochę ponad 20zł
* Intensywny ale jak dla mnie przyjemny zapach, wydaje mi się, że pachnie miętą
* Ma postać podobną do piasku z niebieskimi kuleczkami, fajna szorstka struktura przyjemnie drapie skórę,
* Dobrze złuszcza naskórek,
* Po 1-2 minutowym masowaniu miałam wrażenie odrętwienia
* W kontakcie ze zwilżona skórą przykleja się do skóry i nie ma problemu, z osypywaniem - choć przy pierwszym podejściu miałam mnóstwo pod stopami :P
* Po spłukaniu, skóra jest "śliska", napięta, mocno ujędrniona i odświeżona
* Po pierwszym użyciu czułam lekkie pieczenie.
* Po użyciu odczuwa się lekki chłód na skórze i mrowienie ;)


UWAGA! WAŻNE!  Jeśli używacie peelingu pod prysznicem, pamiętajcie aby zamykać opakowanie po nabraniu produktu, bo ja ruszając słuchawką nalałam sobie trochę wody i część proszku stwardniała

 OCENA: 8/10

 Opinia: RedHead-Girl http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2012/12/wyszczuplajace-kosmetyki-bingospa.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...