czwartek, 3 stycznia 2013

Wyszczuplający brzoskwiniowy krem Mallorca - slim body cream Bingo Spa







 Wyszczuplające kosmetyki Bingospa - recenzja

[...]A więc do mojej łazienki trafiły algi do peelingu o właściwościach odchudzających BingoSpa i wyszczuplający brzoskwiniowy krem Mallorca - slim body cream BingoSpa. Tym razem nie będę wklejać wam co możecie przeczytać na stronie, bo wystarczy, że klikniecie w wybraną nazwę i przeniesiecie się na stronę ;). Dodatkowo aby było bardziej przejrzyście wypiszę plusy i minusy danego produktu w podpunktach.
Wyszczuplający brzoskwiniowy krem Mallorca - slim body cream Bingo Spa



* Elegancka, smukła butelka o dużej pojemności 500ml.
* Pompka chodzi lekko, nie zacina się, po przekręceniu na bok jest blokada i nie ma obawy że ktoś przez przypadek przyciśnie.
* Przystępna cena 23,70zł
* Delikatna kremowa konsystencja.
* Prze cudowny, prze fantastyczny zapach brzoskwiń!!!!
* Krem jest wydajny i szybko się wchłania. Zapach pozostaje na skórze bardzo długo więc czasem smarowałam nim również ręce - tak dla zapachu i nawilżenia, bo trzeba przyznać nawilża niesamowicie.
* Po kilkudniowym stosowaniu zauważyłam, że skóra stała się jędrniejsza przez co wydawało się, że ubyło mi trochę ciała ;).
* Jestem przekonana, że gdy skończę tą wielką butle kupię sobie kolejną <3 span="span">


OCENA:  10/10
PODSUMOWUJĄC!
Pomijając moje uzależnienie od czekolady, ale biorąc pod uwagę starania zdrowego żywienia, przy pomocy tych kosmetyków straciłam ok. 1cm w każdym miejscu!! Jestem zaskoczona, ponieważ raczej nie wierzę w cudowne kosmetyki dzięki którym się chudnie. Jedno jest pewne - Kosmetyki Bingo Spa dają dużą motywację, poczucie, że robię coś dla siebie, dla mojej figury i ładniejszego wyglądu. Dzięki nim moje uda i brzuch (czyli miejsca, których szczerze nie lubię) stały się jędrne, napięte i prezentują się o wiele lepiej :). 


Opinia: RedHead-Girl
http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2012/12/wyszczuplajace-kosmetyki-bingospa.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...