niedziela, 23 czerwca 2013

Algi do okladow na rozstepy Bingo Spa opinia RedHead girl

Mając 7lat, stwierdzono u mnie początki astmy oskrzelowej, przeszłam kurację sterydową po której strasznie, nienaturalnie przytyłam - przez to aż do dzisiejszego dnia ciężko jest mi schudnąć. Oczywiście skóra nie wytrzymuje szybkiego przybrania na wadze (w ciągu miesiąca z chudzielca stałam się wielką kulą...) i pęka tworząc wszystkim znane rozstępy. Dlatego też w wieku 23 lat jestem posiekana głównie na udach i bokach brzucha białymi cienkimi bliznami. Ostatnio zauważyłam na wewnętrznej stronie ud nowe rozstępy w kolorze fioletowym....
Dzięki Naturica.pl miałam przyjemność przetestować algi do okładów na rozstępy BingoSpa.

Algi do okładów na rozstępy Bingo Spa

MOJA OPINIA:                                                                     
Przyczyną powstawania rozstępów nie jest tylko szybkie przybranie na wadze lub naciągnięcie skóry podczas ciąży ale także czynniki hormonalne, genetyczne lub zaburzenie funkcjonowania tkanki łącznej. U siebie mogę jedynie podejrzewać jeden z 3 ostatnich wymienionych czynników więc myślę, że preparat będzie działał całkiem inaczej na rozstępy przykładowo po ciąży :).
Przede wszystkim jestem zaskoczona wielkim opakowaniem! Taka ilość starczy naprawdę na baaardzo długo lub na duży obszar (np. brzuch) i szczerze mówiąc na moją wewnętrzną stronę ud wykorzystałam na prawdę nie wiele, więc będę szukać jakiejś koleżanki po ciąży aby przetestowała dla was okłady na typowo po ciążowe rozstępy - może tam efekt będzie inny.
Opakowanie pod nakrętką ma dodatkową osłonkę więc mamy pewność, że nic nam nie wycieknie. Konsystencja jest identyczna do żelu na cellulit, który recenzowałam TUTAJ! - taki przyjemny żelik, który przyjemnie się rozprowadza i przede wszystkim ślicznie pachnie!!
Używaniu tego żelu jest klasycznym body wrappingiem. Na umytą i osuszoną skórę nakładamy preparat, wmasowujemy i owijamy szczelnie folią. Można dodatkowo owinąć te miejsca kocem, ciepło zwiększy działanie składników aktywnych. Po 30minutach zmywamy i delikatnie osuszamy skórę. Na opakowaniu jest napisane, aby zabieg powtarzać co 2-3dni przez okres 6tygodni. A jakie jest życie każdy wie ;). Starałam się aby czas między zabiegami nie był dłuższy niż 3dni. Stosowanie przyniosło mi trochę problemów, bo nie zawsze miałam czas albo ochotę żeby się zawijać w folie ale czego się nie robi aby poprawić stan swojej skóry.
A teraz pora na efekty i tutaj szalenie przydałyby się zdjęcia lecz niestety moja cyfrówka nie chwyta rozstępów... Chciałam zrobić zdjęcia przed i po, ale na zdjęciach przed nie widać tych paskudnych kresek, które są widoczne gołym okiem więc możecie mi tylko wierzyć na słowo :P.
Efekt po tych 6tygodniach jest naprawdę dobry! Rozstępy wyraźnie stały się bledsze i pomimo, że były w miejscu mało rzucającym się w oczy ja jestem bardziej zadowolona z samej siebie gdy nie przyciągają mojego wzroku paskudnym fioletowym kolorem! Może nie jest to efekt WOW, bo nadal są widoczne ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każde rozstępy da się zlikwidować całkowicie. Dodatkowo zauważyłam, że żel działa ujędrniająco i po zastosowaniu skóra jest wyraźniej milsza w dotyku. Oczywiście żaden żel nie sprawi, że nasza skóra wróci do poprzedniego stanu, ale myślę, że dla osób, dla których jest to szpecący i wstydliwy problem każdy ton jaśniejszy jest mega ważny :).


OCENA: 7/10 


Recenzja: forever-redhead-girl.blogspot.com
http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2013/06/algi-do-okladow-na-rozstepy-bingospa.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...