poniedziałek, 10 lutego 2014

Odmładzająca czekoladowa kąpiel z olejkiem pomarańczowym BingoSpa 500ml - opinia zebry

Od pierwszej chwili, kiedy otrzymałam przesyłkę, zdradzam znowu męża …
Aż wstyd się przyznać ;(

Ale zamiast męża wołać do wspólnej kąpieli - …..
Ja zabieram "Odmładzająca czekoladową  kąpiel z olejkiem pomarańczowym " BingoSpa.
  
Odmładzająca czekoladowa kąpiel z olejkiem pomarańczowym BingoSpa 500ml




Kurczę, zapomniałam, że strona nie ma ograniczeń wiekowych – no cóż , zatem trzeba się dostosować do „publiczności „ – bo w końcu jest MOJA a co MOJE – to dbać trzeba : D

Tak mam totalnego świra, zboczenie, dewiacje społeczną na punkcie zapachów. I cóż poradzę?
 Nawet nie mam co narzekać, bo dobrze mi z tym :D Czy odmładza ? Ciężko stwierdzić, nie czuję fizycznie aby mi lat ubyło , ale za to podczas kąpieli duchem to ja mam 16 lat ! : D

Można powiedzieć, że wspólna kąpiel to relaks dla duszy ale i dla ciała – pod warunkiem, że Wasze zmysły pieści czekolada z pomarańczą :D Boże jak to brzmi….
[ Zapach unoszący się w łazience – o m g….. :D]
  


Dobra do rzeczy.
Opakowanie – jak opakowanie – nie zachwyca.
Naklejka papierowa – dramat ( chociaż nie jeden raz dotknęłam butelki mokrą ręka – nie odleciała jeszcze ) – ale samo „się” – nie zachwyca.

Metalowa nakrętka – troszkę ciężko odkręcić, kiedy siedzi się wygodnie w wannie – dlatego Ja, aby zapobiec „wkurzeniu się” odkręcam wcześniej – a jeżeli biorę długą kąpiel po prostu nalewam do wanny : )
Czy nawilża ? Ja niestety powiem – nie. 

( ale producent nie napisał, że nawilża, zatem wybaczam ).

I tu dziękuję za uwagę, tym którzy oczekiwali samych minusów – bo w tym oto momencie, minusy się kończą : )

(skład)


I teraz mała konfrontacja z ( „blogującymi” na nie )
1.     Zapach, już na samym początku napisałam Wam, że wspaniały – i cały czas jestem przy tej wersji.
2.     Po wlaniu do wanny ( ołłł jea – posiadam wannę! ; ), czuję go, nie jest on w stanie wytrwać do końca mojej chwili „relaksu” – ale mój nos wyczuwa mimo wszystko ten słodki zapach.
3.     Niesamowicie się pieni! – Efekt powyżej – nie trzeba go dużo wlać, wystarczy troszkę – i zabawę macie gwarantowaną!
4.      Zmienia kolor wody – troszkę niefajnie to wygląda ale da się przyzwyczaić : )
5.     Bardzo ładnie myje – nie ma problemów : )
6.      Konsystencja – bardzo fajna ( ja mówię delikatny budyń )
7.     Nie podrażnia ( mojej skóry/ sierści? ;) )
8.     Butelka mimo, iż oklejona papierkiem – nie jest zła, i moje szczęście, że jest przezroczysta – przynajmniej wiem kiedy się skończy – i tu zdradzę,  że jeszcze na jakieś 2-3 imprezy w wannie mi wystarczy.
9.     Relaksuje i odpręża – ale o tym też już wspomniałam wcześniej : )
10.  Moja skóra jest delikatna  i mimo wszelkich negatywnych opinii, ja coś tam na skórze wyczuwam – nie jest to może mocny zapach – ale jestem w stanie powiedzieć z kim spędzałam słodką chwilę w łazience : )


Recenzja: Zebry

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...