wtorek, 25 marca 2014

Sole do stóp Bingo Spa - recenzja one-more-dress

Witajcie kochani. Przychodzę do Was z recenzją kolejnych kosmetyków z BingoSpa. Tym razem będzie o solach do stóp, które pochodzą ze sklepu Naturica.pl. Pozwoliłam sobie zrecenzować dwie różne z nazwy sole w jednym poście, ponieważ po prostu nie widzę różnicy w ich działaniu. Czasami po ciężkim dniu lubię zafundować moim stopom relaksującą kąpiel (jeśli tak można nazwać moczenie stóp w misce;)), a ostatnio pomagały mi w tym, wyjątkowo nie sole z Biedronki, których najczęściej używam, ale sole z BingoSpa: z ekstraktem z kasztanowca i na opuchliznę, obrzęki.
Sól do stóp Bingo Spa


Sole umieszczone są w zakręcanych plastikowych słoiczkach o pojemności 550g. Sposób użycia jest banalny, do miski z wodą wsypujemy nakrętkę soli i moczymy stopy przez jakieś 15-20 minut.
Chyba w sumie nie musiałam tego tłumaczyć. ;) Ja najczęściej robię to oglądając wieczorem TV. Po całym dniu nogi czasami odmawiają posłuszeństwa, zdarza się, ze są napuchnięte i po prostu zmęczone. Zamiast od razu po kąpieli kłaść się spać polecam jeszcze dodatkowo moczenie stóp w misce z dodatkiem takich soli. 

Sole z BingoSpa świetnie zmiękczają twardą wodę, a co najważniejsze dają rzeczywiście ukojenie zmęczonym stopom. Różnią się one od typowych soli do kąpieli, które to zazwyczaj tylko pięknie pachną i zmiękczają wodę. Sole z Bingo nie mają jakichś wyjątkowych zapachów, ale za to ich działanie relaksujące jest naprawdę zauważalne. Zazwyczaj przy takim moczeniu stóp zajmuję się martwym naskórkiem. Ich regularne stosowanie pomogło mi doprowadzić troszkę zaniedbane przez zimę stopy do porządku i już najchętniej wskoczyłabym w letnie sandałki. Wydajność takich soli nie jest duża, wiadomo na kilka użyć, dlatego ja od razu zamówiłam sobie te dwa opakowania, bo wiedziałam, że po prostu na długo nie starczą. :)


Pojemność: 550g
Cena: 11,88zł
Dostępność: Naturica.pl
Autor Nika88
http://one-more-dress.blogspot.com/2014/03/bingospa-sole-do-stop-miesiac-z-naturica.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...