niedziela, 5 października 2014

Delikatny Peeling do twarzy - czarne błoto z Morza Martwego, kwasy AHA Bingo Spa - recenzja http://kosmetyczneporadym.blogspot.com

BingoSpa Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi


Delikatny Peeling do twarzy - czarne błoto z Morza Martwego, kwasy AHA Bingo Spa




Kosmetyk zakupiłam w internetowym sklepie naturica.pl za bon wygrany w konkursie zorganizowanym na blogu rozdawajka.blogspot.com.

Wiem, że w związku z niewybrednymi reklamami wypuszczonymi przez BingoSpa, na blogach zawrzało. Również jestem zniesmaczona przeprowadzoną kampanią i poważnie zastanawiam się czy nie zaprzestać kupowania kosmetyków tej firmy. Mają kilka fajnych rzeczy, ale na rynku jest taki wybór, że niekoniecznie muszę napychać kieszenie firmie wypuszczającej seksistownie reklamy.

Niemniej jednak postanowiłam zrecenzować kosmetyki, które już mam. Jednym z nich jest właśnie peeling z kwasami owocowymi.

Od producenta


 Skład

Produkt ma zarówno sporo wad jak i zalet, dlatego zdecydowałam się je przedstawić w postaci plusów i minusów. Myślę, że będzie to najbardziej przejrzyste i czytelne.

Zalety:
+ dobrze złuszcza martwy naskórek
+ pozostawia skórę czystą i gładką
+ wygodnie wydobywa się kosmetyk z opakowania
+ peeling nie jest delikatny, ani też zbyt mocny, spokojnie można go stosować 2-3 razy w tygodniu
+ fajna konsystencja, nie spływa podczas aplikacji



Wady:
- brzydki zapach
- brzydki kolor (szarobury)
- po ok. 2 miesiącach górna warstwa zmieniła kolor na żółty i to dopiero zaczęło paskudnie wyglądać


Mimo wypisanych wad, uważam, że peeling jest godny uwagi. Jakiś czas temu nosiłam się z zamiarem przetestowania mocnego peelingu do twarzy BingoSpa, ale w związku z kontrowersyjnymi reklamami, nie wiem czy się na niego skuszę.


Recenzja: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/2014/05/bingospa-peeling-botny-do-twarzy-z.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...