piątek, 10 października 2014

Przeciw rozstępom Olej ze słodkich migdałów 100% BingoSpa - recenyja http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com

Olejek migdałowy jest stosowany w kosmetyce od wieków, jako jeden z najstarszych wykorzystywanych do pielęgnacji ciała. Jest przy tym całkiem naturalny, bez żadnych dodatkowych substancji, mogących zaszkodzić, dlatego jest tak uwielbiany przez Włoszki. Włoszką nie jestem, ale o urodę dbam, Jakiś czas temu wygrywając w rozdawajkowym konkursie, wybrałam go w sklepie Naturica.pl 



Olejek migdałowy, oprócz wspaniałych właściwości jakimi są łagodzenie podrażnień wywołanych również przez słońce, pomaga również walczyć ze zmarszczkami, dbać o stan włosów, delikatną skórę już od noworodka oraz zapobiegać rozstępom w ciąży

Przeciw rozstępom Olej ze słodkich migdałów 100% BingoSpa

Olejek jest zapakowany w butelkę z ciemnego szkła o dwóch pojemnościach: 30ml i 100ml. Ponieważ wzięłam dla siebie i dla córki, wybrałam większą pojemność. Biała, papierowa naklejka o prostej szacie graficznej, zawiera krótkie informacje o firmie i kosmetyku. Konsystencja olejku jest rzadka, oleista. Mimo tłustej konsystencji olejek bardzo szybko wchłania w skórę. Kolor olejku jest bardzo jasny, słomkowy, sam olejek jest klarowny, o bardzo słabo wyczuwalnym zapachu. 




Olej migdałowy to mnóstwo niezbędnych składników odżywczych jak proteiny, sole mineralne, a także witaminy tak potrzebne naszej skórze: A, E, D i z grupy B. Jest bogaty w NNKT, potas, wapń, żelazo, magnez. Zawiera także duże ilości kwasu oleinowego oraz linolowego, które zmiękczają naskórek oraz wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry. 

Można kupić go tu KLIK.  Cena za 100ml olejku wynosi około 22 PLN

INCI: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil

Olejkiem podzieliłam się z córką która spodziewa się dzidziusia, zapobiegawczo przeciw rozstępom. Niestety nie mogła długo się nim smarować, ponieważ za każdym razem swędziała ją skóra. Mówiła że ma tak po każdym olejku. Za to na włosach u niej jak i u mnie, olejek migdałowy sprawdza się znakomicie, mimo że trudno jest go zmyć. U mnie tak samo, po wysmarowaniu skóra trochę swędziała, widocznie mamy to rodzinnie. Żadnych podrażnień czy uczuleń jednak nie zaobserwowałam. Olejek przez to stosowałam najczęściej na włosy i choć ciężko się go później zmywa, zacznie poprawia stan włosów, regenerując je. Włosy po użyciu olejku migdałowego są gładkie, błyszczące, bardzo dobrze się rozczesują i nie puszą. Olejkiem zamiast kremu smarowałam też dłonie i pięty, sprawował się nie gorzej niż niejeden przeznaczony do tego krem. Czasami jak mi się przypomni, smaruję też paznokcie. W tym jednak brak mi systematyczności, choć uważam że warto. Olejkiem migdałowym zmywałam też makijaż oczu, muszę przyznać że bardzo dobrze, jednocześnie delikatnie go rozpuszcza. Przypuszczam też, że olejek sprawdziłby się świetnie dodany do maseczek zarówno na twarz jak i na włosy. 

Recenzja:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...