niedziela, 6 marca 2016

Recenzja szamponu kolagenowego z bambusem i olejkiem arganowym - TIPS & TRICKS

 


OPAKOWANIE: Jak to zwykle bywa z kosmetykami z BingoSpa z opakowaniem szału nie ma. Trochę nieprzemyślane, duży otwór przez który przez nieuwagę może się wylać za dużo szamponu. Szkoda, że firma nie inwestuje w jakieś lepsze rozwiązania, ale to na szczęście na ma wpływu na jakość szamponu, chociaż niektórych może wkurzać. Ja na przykład raz przez swoją nieuwagę wylałam pół opakowania na podłogę w łazience, ale cóż za gapowe się płaci! ;)
Także za opakowanie minus, ale za to wszystko pozostałe na wielki PLUS! :)

ZAPACHJak dla mnie boski! Delikatny, ale dość intensywny, kremowy, lekki. 

KONSYSTENCJA: Nie za rzadka, nie za gęsta jak dla mnie w sam raz. Dobrze się wylewa na dłoń, fajnie nakłada na włosy.

DZIAŁANIE: Uwielbiam szampony, które kompleksowo dbają o włosy, a ten szampon właśnie tak działa na moje:

- doskonale nawilża
- włosy są po umyciu bardzo delikatne, sypkie, łatwe do rozczesania
- łatwo się pieni, nie obciąża włosów
- długo pozostawia uczucie świeżości, nie muszę myć włosów codziennie
- nie przetłuszcza włosów



Ja w tym szamponie znalazłam wszystko to czego szukałam w innych szamponach. Podoba mi się, że włosy po umyciu są tak fajne, lekkie, miękkie, pachnące, że nie muszę już dodatkowo używać odżywek czy masek żeby poprawić wygląd moich niesfornych kosmyków.

No i CENA: idealna! Nie jest drogi i nawet jeśli zapłacę za przesyłkę to i tak lepiej wychodzę na takiej transakcji niż na kupowaniu w drogerii szamponu i odżywki. 
Ja ten szampon kupiłam w sklepie NATURICA za nieco ponad 11 zł za opakowanie 500 ml.

Polecam wypróbować ten szampon, nie zawiedziecie się! To jest moim zdaniem jeden z najtańszych a jednocześnie najzajebistszych w swojej cenie szamponów z kolagenem.

2 komentarze:

https://www.sprzet-fryzjerski.pl/category/urzadzenia-fryzjerskie?horizontal pisze...

Fajna cena i fajna recenzja. Muszę wypróbować.

Anonimowy pisze...

Recenzja fajna, ale zdjęcie szamponu w tej męskiej dłoni trochę razi.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...