czwartek, 23 sierpnia 2012

Maska błotna do twarzy z proteinami jedwabiu i czarnym błotem z Morza Martwego BingoSpa

Dziś zrelacjonuje pierwszy kosmetyki BingoSpa który otrzymałam w ramach współpracy z Naturicą. Powiem szczerze, że nie miałam nigdy do czynienia z maskami błotnymi . Po dwutygodniowym testowaniu mogę się już wypowiedzieć na temat tego produktu dosyć sporo. Powiem tylko tyle , że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!
Maska błotna do twarzy z proteinami jedwabiu i czarnym błotem z Morza Martwego BingoSpa
Zapach/Kolor 
   
pomimo,tego ze jest to maseczka błotna zapach ma słabo wyczuwalny wręcz neutralny, kolor jasnoszary

Konsystencja:  
konsystencja średnio gęstego musu
Moja opinia:  

Dziś zrelacjonuje pierwszy kosmetyki BingoSpa który otrzymałam w ramach współpracy z Naturicą. Powiem szczerze, że nie miałam nigdy do czynienia z maskami błotnymi . Po dwutygodniowym testowaniu mogę się już wypowiedzieć na temat tego produktu dosyć sporo. Powiem tylko tyle , że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! 
Maska jest w typowym dla BingoSpa słoiczku , zakręcanego czarną pokrywką , z papierową etykietką. W środku jest 150 g produktu! Po odkręceniu , (co się obawiałam) nie ma żadnego nieprzyjemnego zapachu ! Zapach jest lekki , i przyjemny. Maskę stosowałam na oczyszczoną twarz, smarowałam cienką warstwę lekko wklepując. Po kilkunastu minutach (czasami trwało to dużej) zmywałam ją letnią wodą. Maska dobrze się rozprowadza , ma przyjemną konsystencję musu.
Jest w 100% lepsza od maski którą miałam okazję przetestować niedawno (z proteinami jedwabiu i kaszmiru) , gdyż po nałożeniu jej , skóra mnie nie piecze ani nie szczypie! A ponad to efekty po jej stosowaniu są naprawdę widoczne!
Pory są oczyszczone , znikły mi wszelkie niedoskonałości , twarz jest oczyszczona i mięciutka! Nawet mama się zdziwiła i sama mi ją podkrada!;p Maska idealnie nadaje się na wągry ! stosowałam wiele plastrów / maseczek na nie i nic nie zadziałało! a po kilkukrotnym zastosowaniu tej maseczki jest ich coraz mniej ! Jestem naprawdę bardzo zadowolona i wiem że zostanie ona u mnie na długoo! Cena 12 zł za jakość jest b.niska! A produkt jest niezwykle wydajny i słoiczek wystarczy na wielokrotne stosowanie maseczki. Maseczkę możecie kupić m.in TUTAJ
Moja ocena
5/5

 Autorka opinii:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...