wtorek, 21 sierpnia 2012

Regenerujące skórę kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa - opinia Mentoski

Kolagenowe serum do mycia twarzy to drugi kosmetyk, jaki dostałam do testowania od firmy BingoSpa
Nie wiem dlaczego, ale żaden z nich nie urwał mi miejsca, gdzie kończą się plecy. Dlaczego? Wydaje mi się, że dlatego, iż zacna firma wysyła nam - blogerkom kosmetyki, które im najmniej schodzą :)

Regenerujące Serum do mycia twarzy
z kolagenem i kwasem mlekowym BingoSpa 300ml



Moja opinia:


Moje pierwsze spostrzeżenia: kolagenowe serum jest zamknięte w estetycznej, przezroczystej, plastikowej butelce z pompką, ułatwiającą aplikację, ładnie, delikatnie pachnie i nie pieni się. Dlaczego się nie pieni, skoro zawiera SLS? Tego nie wiem. Zmywa resztki makijażu, zostawia skórę idealnie gładką i miękką w dotyku, ale za to niemiłosiernie szczypie mnie w oczy. Konsystencja - gęsty, mlecznobiały płyn, który, gdy nałożymy go na twarz, dosłownie ślizga się po twarzy. Zapach jest delikatny, aczkolwiek typowo mydlany, taki sam jak w przypadku serum do mycia włosów. Co do nawilżenia, kolejne rozczarowanie, ponieważ skórę zamiast nawilżonej mamy ściągniętą. Pory są mniej widoczne, co dla mojej cery jest dużym plusem.


Podsumowując: Fajny, tani zamiennik oczyszczającego żelu do mycia twarzy. Wygładzenia zmarszczek nie zauważyłam, bo za dużo ich nie mam, ale skoro zawiera naturalny kolagen, mam nadzieję, że coś z moją skórą zrobi.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...