czwartek, 20 września 2012

Kolagenowe serum zwalczające cellulit na udach, brzuchu i pośladkach

Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.
Kolagenowe serum zwalczające cellulit na udach, brzuchu BingoSpa
Zapach/Kolor: 

mocny cytrusowy zapach,kolor biały 


Konsystencja:
 


dosyć rzadka 


Moja opinia:
 


Dziś czas na recenzje serum które dostałam w ramach współpracy z Naturicą. Jest to ostatni kosmetyk z tej współpracy! Po prawie miesiącu stosowania , prawie je wykończyłam (zdjęcia robione na początku).Tak samo jak maska błotna ten kosmetyk także mnie nie zawiódł. Mogę już zdać Wam relacje z jego stosowania. Serum zamnięte jest w dość duże plastikowe opakowanie (280g).Na przodzie widnieje papierowa etykietka. Posiada pompkę co jest wielkim plusem! Troszkę mi się ona ,,odłamała'' ale nie przeszkodziło to w użytkowaniu serum. Serum posiada bardzo przyjemny , mocny cytrusowy zapach który ubóstwiam! Pachnie podobnie jak krem na celullit i rozstępy też tej firmy. Ma białą dosyć rzadką konsystencje ale nie ucieka z rąk! Produkt dobrze się rozsmarowuje i co najważniejsze szybko wchłania.Starałam się go stosować dwa razy dziennie , na uda pośladki i brzuch. Serum posiada kolagen,zieloną herbate,masło shea i L-karnityne. Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa miały zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę. Co do cellulitu nie jestem w stanie po miesiącu stwierdzić czy mi się zmniejszyć a po drugie nie mam bardzo widocznego cellulitu więc opuszcze tą kwestię:) 
Co do kondycji , kolorytu , odżywienia nawilżenia i wygładzenia mogę się przyznać! To serum idealnie odżywiło moją skórę , jest naprawdę bardzo wygładzona , i miękka w dotyku ! Nawilżył moją skórę pozostawiając ją jędrną i odżywioną. Polubiłam to serum , nie zachwyciło mnie w 100% ale mam nadzieje że zagości u mnie jeszcze kiedyś w kosmetyczce:) 

Moja ocena 4/5 


Autorka opinii:


 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...