poniedziałek, 15 października 2012

Błotna Maska do oczyszczania twarzy - z czarnym błotem z Morza Martwego, białą glinką i cynkiem BingoSpa


Ahhh... i wreszcie przyszedł czas, kiedy mogę Wam się pochwalić moją opinią na temat maseczki błotnej do twarzy z miętą.

Ale na początek kilka szczegółów. Oto skład tejże maseczki:


Miętowa maska błotna do twarzy zawiera mineralne składniki aktywne:


- 10% naturalne błoto z Morza Martwego

- 5% biała glinka (kaolin)
- 5% tlenek cynku
- 0,2% olejek miętowy

Błotna Maska do oczyszczania twarzy - z czarnym błotem z Morza Martwego, białą glinką i cynkiem BingoSpa


Producent zaleca, żeby maseczkę nałożyć cienką warstwą, delikatnie ją wklepując Należy ją pozostawić na skórze przez 10-15 minut, a następnie umyć twarz ciepłą wodą.

Tak też właśnie zrobiłam :)


Maseczkę idealnie się nakłada, jest to wręcz przyjemna rzecz, a nie jak to czasem bywa - smutna konieczność. Jest gładka, ślicznie pachnie i co najważniejsze jest naturalna.


Przy pierwszym użyciu maseczki czułam delikatne, bardzo przyjemnie mrowienie i szczypanie. Odczekałam zalecane 15 minut i pobiegłam zmyć maseczkę. Od razu po jej zmyciu byłam zachwycona. Skóra w dotyku była zupełnie inna niż wcześniej. Była sprężysta, gładziutka, i aż promieniała. Już nie mogłam się doczekać kolejnych zmian. Maski używam dopiero kilka dni - ale robię to dwa razy dziennie, rano i wieczorem i naprawdę widać efekty.  Moja cera nie była w specjalnie złej kondycji, ale teraz wygląda o wiele lepiej. Nie tylko czuć różnicy w dotyku, ale również ją widać. Cała twarz promienieje, i dużo lepiej się z tym czuję. Jak dla mnie ta maseczka jest strzałem w dziesiątkę i oczywiście szykuję się już do zakupu następnej. Dodatkowym plusem jest również to, że w normalnej cenie kosztuje ona niecałe 12 złotych, a na blogu sklepu http://naturica-pl.blogspot.com/ bardzo często można zdobyć dodatkowe rabaty. Teraz z rabatem, można kupić tą maseczkę już za niecałe 9 złotych (+ wysyłka). Za taki produkt taka cena to prawie jak za darmo, ze względu na to, że już cieniutka warstwa daje efekty, maseczka jest bardzo wydajna. Serdecznie zapraszam do wypróbowania na własnej skórze :) Maseczkę można zakupić na stronie http://naturica.pl/.




opinia:
http://ustrzel-okazje.blogspot.com/2012/10/bingospa-maska-botna-do-twarzy-recenzja.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...