piątek, 19 października 2012

Wzmacniający Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą BingoSpa

Mam bardzo niesforne włosy i niestety nie każdy szampon sobie z nimi radzi (szopa na głowie, która musi być codziennie myta). Przy pierwszym użyciu tego szamponu już myślałam, że on także sobie z nimi nie poradzi. Od razu po umyciu, gdy próbowałam rozczesać włosy, myślałam, że wszystkie sobie wyrwę. Włosy zrobiły się dosłownie jak wyschnięte siano. Specjalnie mnie to nie zraziło, bo już miałam kilka szamponów, które robiły mi z włosami to samo.

Wzmacniający Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą BingoSpa

Więc spryskałam włosy moją mgiełką zmiękczającą i już było ok. Bałam się, że na następny dzień już w ogóle ich nie rozczeszę, ale na szczęście się myliłam. Gdy wstałam rano moje włosy były inne niż zwykle. Dobrze się układały, były błyszczące i miękkie. Trudno w to uwierzyć, ale włosy które wcześniej po pół dnia były już tłuste, tym szamponem w ciągu sześciu dni umyłam tylko dwa razy!

Dodatkowym plusem dla niego jest to, że śliczny zapach pomarańczy i czekolady bardzo długo się utrzymuje i nie jest jakiś przytłaczający, tylko delikatny. Przypomina mi święta... Mmm... już nie mogę się ich doczekać! Na szczęście już nie zostało dużo czasu i wreszcie zjem moją ukochaną zupę grzybową! Ale wracając do szamponu... Polecam go zwłaszcza dlatego, że jest wydajny.



Autorka opinii: 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...