sobota, 13 października 2012

Zmiękczający i łagodzący podrażnienia Hydrosolny zabieg na pękające pięty i spody stóp BingoSpa opinia Adyss

Problem śmierdzących stóp


Mało przyjemny temat, ale jeszcze mniej przyjemnie jest, gdy problem śmierdzących stóp dotyka Ciebie lub kogoś bliskiego z rodziny.

U mnie ten problem miał mój mąż. Okres letni był wybawieniem, ale przez pozostałe trzy pory roku nie można było wytrzymać z zapachem, jaki roznosił się po całym mieszkaniu, gdy tylko zdjął buty.

Nawykiem mojego męża stało się, że gdy tylko wracał do domu szedł do łazienki i mył nogi. Gorzej niestety, gdy szliśmy do znajomych. Nieraz chował nogi pod ławą, ale to nie pomagało.

Kupowałam mu tonę środków, które miało rozwiązać problem. Poczynając od kremów, a na dezodorantach do stóp kończąc. Jedna sprawdzały się lepiej, drugie nie działały w ogóle.

Jednak przy tak uciążliwej kwestii nie dało się tego zostawić i moje poszukiwania idealnego produktu trwały.

Zmiękczający i łagodzący podrażnienia Hydrosolny zabieg na pękające pięty i spody stóp BingoSpa


 Kupiłam w sklepie internetowym Naturica, który bardzo często odwiedzam Hydrosolny Zabieg na pękające pięty i spody stóp.

Stwierdziłam, że śmierdzące stopy mogą być sygnałem, że cała skóra potrzebuje regeneracji.

Zamawiając go dobrze się nie wczytałam w informację umieszczone na stronie i myślałam, że zamówiłam peeling.:)


Po otrzymaniu produktu zdziwiłam się, ze jest on taki wielki – ważył kilogram. Byłam przekonana, że starczy na wieki.

Jednak po zapoznaniu się z etykietą już wiedziałam, że starczy tylko na pięć dni.:)

Hydrosolny Zabieg na pękające pięty i spody stóp służy do moczenia nóg. Jedna piątą opakowania wsypuje się do ciepłej wody i moczy nogi przez 20 minut.


Mój mąż nie był przekonany do kolejnych cudów, jakie wymyśliłam, ale ostatecznie dał się namówić na wypróbowanie go. Po 20 minutowym zabiegu jego stopy były gładkie jak skóra niemowlaka.


Zdziwiliśmy się oboje, że tak szybko można było zobaczyć efekty.

Po powrocie z pracy, następnego dnia, zdjął buty i czuć było, że nieprzyjemny zapach jest dużo mniej odczuwalny.

Kuracje powtórzył przez 5 dni, aż do wyczerpania się opakowania. Producent zaleca, aby zastosować ja tylko przez 3 dni, ale go nie posłuchaliśmy.

Aktualnie widać, że cała skóra mu się regeneruje, stopy w końcu nie śmierdzą. I jesteśmy niesamowicie zadowoleni. Na opakowaniu nie podano informacji, jakie przerwy pomiędzy kuracjami należy stosować.

Jednak wydaje mi się oczywiste, że raz na jakiś czas, trzeba kurację powtórzyć. Dlatego zamówiłam już dwa dodatkowe opakowania.

opinia Adyss

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...