niedziela, 25 listopada 2012

Maska do twarzy z olejem ze słodkich migdałów i ekstraktem z alg Bingo Spa - skóra sucha, podrażniona - opinia RedHead Girl

Maska Bingo Spa ma konsystencję białej galaretki o prze pięknym migdałowym zapachu - uwierzcie mi tak pięknego i mocnego zapachu migdałów nie czułam w żadnym kosmetyku! Przetestowałam ją razem z moją mamą, nie dużą ilość naniosłyśmy palcami na oczyszczoną i wysuszoną skórę twarzy.
Maska do twarzy z olejem ze słodkich migdałów i ekstraktem z alg - skóra sucha, podrażniona


Nałożona warstwa jest przeźroczysta i nie spływa z twarzy, po pewnym czasie zastyga, lekko ściągając skórę. Skóra mamy z racji wieku 50+ traci swoją jędrność i u niej uczucie ściągnięcie było mocniejsze, mówiła także o lekkim mrowieniu. Obie czułyśmy uczucie przyjemnego chłodu. Maseczkę zmyłyśmy według instrukcji po 15minutach letnią wodą. Skóra twarzy w obu przypadkach była przyjemnie gładka, sprężysta i rozjaśniona. Efekt utrzymywał się przez kilka kolejnych dni i niedługo znów mamy w planach pielęgnacyjny wieczór z migdałową maseczką Bingo Spa.

Po raz kolejny ogromny plus to zapach, wygląd i cena SPRAWDŹ! - Myślę, że to idealny prezent na mikołajki zarówno dla samej siebie jak i dla naszych kochanych mam! Taką maseczką sprawiamy ukochanej osobie mały zastrzyk przyjemności, upiększenia i uczucia relaksu.

Ocena moja 9/10
Ocena moje mamy 10/10 :)

recenzja: RedHead Girl
http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2012/11/maska-do-twarzy-ze-100-olejem-migdalowym.html
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...