środa, 21 listopada 2012

Oczyszczająco - relaksujący krystaliczny peeling (body scrub) z ziołami Prowansji Bingo Spa

Nic tak nie odpręża jak kąpiel przy świecach. Ta godzina spokoju, całkowitego relaksu, po cały dniu daje niewyobrażalną rozkosz. Uwielbiam wylegiwać się w wannie i poświęcać czas mojemu ciału. To właśnie w trakcie kąpieli nakładam maseczki na twarz, peelinguje skórę.
Oczyszczająco - relaksujący krystaliczny peeling (body scrub) z ziołami Prowansji Bingo Spa

Fajnie jeszcze, jak masaż peelingiem nie wykonuje sama, a robi to mój maż, ale może tego nie będę opisywać, bo zrobi się niecenzuralnie. :)
A nie o tym chce dzisiaj napisać. Tytuł posta mówi sam za siebie. Ocenie poddam peeling do ciała z firmy Bingospa.
Zakupiony w moim ulubionym sklepie internetowym Naturica. Swoją drogą warto odwiedzić w tym tygodniu ten sklep, bo koszty wysyłki za towar zakupiony powyżej 30 zł są gratis. Płaci się tylko za produkty, a okres świat się zbliża i niejedna osoba zapewne pomyślała o kupnie prezentów świątecznych. A z czego najbardziej cieszą się kobiety. Oczywiście z fajnego kosmetyku.

No, ale. Wracając do peelingu.

Zalety – po pierwsze tani, po drugie luksusowy. Dlaczego tych dwóch wykluczających się przymiotników użyłam obok siebie? To proste. Bo nie zawsze cena świadczy o produkcie. Wiele osób skreśla niektóre kosmetyki uważając, że jeżeli coś jest tanie to nie jest dobre.
Nieraz kupowałam peeling do ciała dwa, nawet trzy razy droższe. I były do kitu. Reklama w stylu idealne połączenie peelingu z olejkami wygładzającymi była jednym wielki oszustwem, bo produkt bardzo szybko rozwarstwiał się, co strasznie mnie wkurzało. Bo najpierw wybierałam sam olej, a pod spodem miałam zawiesistą warstwę gluta, który teoretycznie miał peelingować moje ciało.

Tu rozczarowań nie było. Peeling jest w formie stałej, dokładnie kryształków, które niesamowicie pachną. Po zakupie zdziwiłam się. Mimo wszystko byłam przyzwyczajona do innej formy. Myślałam, że będzie wysuszał skórę. Ale nie. Nie wiem, co dokładnie dodali do tych kryształków, ale na pewno coś, co niezwykle nawilża skórę. Po zabiegu moja skóra jest delikatna i lśni jak po nasmarowaniu się oliwką.
Do masażu wystarczy tylko niewielka ilość, zatem produkt jest wydajny. Kryształki przyjemnie masują skórę, aż do rozpuszczenia.

Wada, nie mam pojęcia co napisać. Normanie pewnie napisałabym cena, ale jest niska. To, czego mam się przyczepić. Może tylko tego, ze nie można stosować częściej niż 1-2 razy w tygodniu. A przecież takim masażom mogłabym się poddawać codziennie.
Polecam.

 I przypominam o przesyłce gratis na www.naturica.pl
Autor opinii Adys

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...