piątek, 9 listopada 2012

Wzmacniający Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą BingoSpa recenzja RedHead Girl

Kolejna recenzja dzięki uprzejmości sklepu Naturica.pl  - tym razem jest to recenzja wzmacniającego szamponu do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą firmy BingoSpa. Przy okazji zobaczycie jak układają się moje włosy jeśli susze je naturalnie, a nie przy pomocy suszarki i katowania ich prostownicą. Niestety druga opcja jest szybsza, bo nie trwa 4h więc takie włosy mam jedynie gdy siedzę w domu i mam czas żeby włoski sobie same schnęły ;).
Wzmacniający Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą BingoSpa

 Moja opinia:  
Zmęczona psychicznie ostatnimi dniami sięgnęłam po ten szampon bez zastanowienia. Nie od dziś wiadomo, jakie cudowne działanie ma na zmysły aromaterapia. Aromaterapia? Od razu nasuwają mi się na myśl kosmetyki od Bingo Spa, a jeśli pachną czekoladą to już nic do szczęścia mi nie potrzeba.
Nie będę po raz kolejny pisać o pięknym opakowaniu, bo same możecie zobaczyć na zdjęciach, że po raz kolejny opakowanie jest bardzo fajnie wykonane. Szampon jest raczej gęsty i dobrze się pieni na mokrych włosach, roztaczając w koło boski czekoladowo-pomarańczowy zapach :). Czułam się niesamowicie zrelaksowana i uspokojona. Pomimo początkowego uczucia splątanych włosów, zwykła odżywka wygładzająca dała sobie radę ze wszystkim. Więc nie powiem wam czy włosy długo pachną :(.
Po osuszeniu ręcznikiem i rozczesaniu, dałam włosom wyschnąć metodą naturalną i włosy pięknie błyszczą :) Są gładkie i miękkie! Szampon jest wydajny i nie drogi co także przemawia za kupnem! :)


Ocena 8/10

opinia: RedHead Girl
http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2012/11/czekoladowo-pomaranczowy-szampon.html 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...