sobota, 17 sierpnia 2013

Peeling do twarzy o średniej mocy - czarne błoto z Morza Martwego, kwas mlekowy i kwasy AHA Bingo Spa - opinia Kosmetykoholizm.pl

Przyznaję się bez bicia! Do kosmetyków BingoSpa podchodziłam jak pies do jeża, na prawdę! Czytałam o nich całkiem pozytywne recenzje na blogach, jednak kosmetyki marki zupełnie mnie do siebie nie przyciągały. Gdy dostałam propozycję współpracy od Pani Uli ze sklepu naturica.pl stwierdziłam, że będzie to świetna okazja do przełamania bariery i poznania produktów.

Peeling do twarzy o średniej mocy - czarne błoto z Morza Martwego, kwas mlekowy i kwasy AHA Bingo Spa
Średni peeling błotny BingoSpa z kwasem mlekowym i kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa z twarzy martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 3% mielonych pestek z owoców, kwas mlekowy i pięćdziesięcioprocentowe kwasy owocowe.
Peeling ma 100 g i możecie go kupić np. w sklepie Naturica.pl, a dokładniej TUTAJ. W tym momencie jest w promocji i kosztuje 14,30 zł

Peeling ma konsystencję raczej rzadkiego błotka z zatopionymi w nim drobinkami. Nakłada się go bezproblemowo, nie spływa z rąk ani tym bardziej z twarzy.

Zgodnie z nazwą produkt ma średni stopień ścierania. Uważam, że jest to kosmetyk nawet uniwersalny. Biorąc mniejszą jego ilość i lżej dociskając rękoma możemy wykonać peeling bardzo delikatny, zbliżony nawet do masażu. Natomiast przy nałożeniu na twarz większej ilości peeling całkiem nieźle oczyszcza. Zawarte w nim drobinki nie są ostre, więc nie musimy się obawiać o zrobienie sobie nim krzywdy.

Kosmetyk bardzo dobrze usuwa martwy naskórek z twarzy, używam go również na szyję i dekolt i tu też jest fajnie. Zawartość glinki oraz kwasów owocowych sprawia, że po jego użyciu czuć, że skóra jest bardzo dobrze oczyszczona i "odtłuszczona", nie pozostawia natomiast uczucia ściągnięcia. W połączeniu z maseczką ( o której niebawem ) tworzą całkiem przyjemny duet dla mojej cery.
Po zabiegu peeling + maseczka twarz staje się rozjaśniona, strefa T na chwilę uspokojona, a wypryski szybciej się goją. Zauważyłam też delikatne zwężenie porów po użyciu, niestety stan rozszerzenia wraca juz następnego dnia.

Nieco się przekonałam do kosmetyków tej firmy :) Żałuję, że u mnie jest ich bardzo mało, wręcz wcale ich nie ma :( szkoda.

Dziękuję bardzo Pani Uli za przekazanie produktów a Was zapraszam do sklepu naturica.pl oraz na blog Pani Uli, na którym organizuje ona konkursy i rozdania dla blogerek Rozdawajka TUTAJ !!!


Opinia: http://www.kosmetykoholizm.pl


http://www.kosmetykoholizm.pl/2013/08/bingospa-sredni-peeling-do-twarzy.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...