wtorek, 5 marca 2013

Poprawiający samopoczucie krem pod prysznic czekolada z pomarańczą Bingo Spa - opinia kosmeto-look

Hej kochani! :)

Ostatnio nie mam na nic czasu, ale mimo wszystko postaram się pisać częściej. Dzisiaj o poprawiającym samopoczucie kremie pod prysznic, o zapachu czekolady z pomarańczą firmy Bingo Spa.. brzmi ciekawie, prawda?


Poprawiający samopoczucie krem pod prysznic czekolada z pomarańczą Bingo Spa
Skład:
 Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Theobroma Cacao Seed Butter, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lactic Acid, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 20285.


Moja opinia:
Krem zamknięty jest w dużym, plastikowym opakowaniu - aby dotrzeć do niego trzeba odkręcić zakrętkę, do tego często wylewa mi się go za dużo. Wolałabym, żeby miał pompkę albo chociaż był zamykany na zatrzask. Zapach, bo to chyba najbardziej skłoniło mnie do jego wyboru, jest przyjemny, może trochę chemiczny, jednak mimo wszystko mi się podoba.. W butelce jest bardzo intensywny, podczas prysznicu już mniej, o tym żeby było go czuć na skórze można sobie pomarzyć. Konsystencja jest rzadka, słabo się pieni przez, co jest on niewydajny. Dobrze oczyszcza skórę, ale o działaniu wyszczuplającym, czy też antycellulitowym nie ma mowy. Nie wysusza skóry ani, nie nawilża.

Mimo ładnego zapachu, krem nie powalił mnie na kolana - za tą cenę można dostać zdecydowanie coś lepszego.
Pojemność/Cena:
500 ml/ 13,70 zl

Opinia: kosmeto-look

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...