poniedziałek, 18 marca 2013

Ujędrniający i wyszczuplający koncentrat do ciała z centellą i kofeiną BingoSpa 500g - recenzja RedHead Girl


Witajcie misiaczki :)
Minęło półtorej miesiąca mojego testowania ujędrniającego i wyszczuplającego żelu do ciała z centellą i kofeiną firmy BingoSpa  i myślę, że nie ma co dłużej zwlekać z napisaniem recenzji. Od razu powiem wam, że nie wstawiam zdjęć moich ud, które zrobiły furorę przy recenzji koncentratu, ponieważ różnica nie jest tak bardzo widoczna. Albo inaczej, ja moją marną cyfrówką nie mogłam uchwycić różnicy, którą ja widzę gołym okiem ;). Żel przetestowałam dzięki współpracy z Naturica.pl :).



Ujędrniający i wyszczuplający koncentrat do ciała z centellą i kofeiną BingoSpa 500g


                                                                         MOJA OPINIA:                                                               
Opakowanie mieści 500g żółtego żelu o konsystencji lekko zsiadłej galaretki. Pachnie cudownie cytrynowo i aż zachęca do codziennego smarowania! Używałam go prawie każdego dnia wieczorem, a naprawdę starałam się używać także rano, ale gdy było mi szalenie zimno odpuszczałam, bo wiadomo, że galaretka była lodowata po nocy. Żel stosowałam na uda i pośladki (nie wiem jak wam określić ile nabierałam, na pośladki odrobinę, a na uda 2x nie dużą ilość na dwóch palcach), rozcierarałam w dłoniach i wmasowywałam w skórę. Muszę przyznać, że po około 2 minutowym masowaniu preparat fajnie się wchłaniał, a skóra pozostawała napięta :D. Naprawdę z każdym dniem coraz bardziej podobało mi się to co widzę i motywowało mnie to do systematycznego stosowania! Przede wszystkim skóra się wygładziła i mocno ujędrniła, a ubyła dopiero połowa opakowania i przede mną pewnie kolejne 2miesiące stosowania :D ŁIII!!!
Nie wiem jak działa u innych dziewczyn ale u mnie zauważyłam minimalną różnicę w kolorze rozstępów, a mam kilka siwych kreseczek (faza zapalna, którą można odpowiednimi kosmetykami cofnąć) na wewnętrznej stronie uda - wydaje mi się, że są ciut jaśniejsze.  Spróbuję w kolejnych dniach bardziej się skupić na tym miejscu ;). Nie wspominam o tych białych rozstępach, ponieważ są one w fazie bliznowacenia i niestety ich się nie usunie żadnym preparatem.
Oczywiście zaznaczam, że używałam ten żel jako dodatek do ćwiczeń (2-3razy w tygodniu) i zdrowego odżywiania, które sukcesywnie wdrażam i mam pewność, że produkty BingoSpa, które królują w mojej łazience pomogą mi uzyskać jędrne i smukłe ciało. Może nie jestem tytanem pracy i samozaparcia i nie zajmie mi to miesiąc ale małymi krokami dojdę do upragnionego celu ;). W końcu ślub za nie całe 18miesięcy!!!



OCENA: 8/10


Ten preparat stosuję na uda i pośladki ale także wspieram się peelingiem i kremem wyszczuplającym również z BingoSpa - możecie je zakupić TUTAJ   i   TUTAJ! :)


 
recenzja RedHead Girl

http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2013/03/zel-ujedrniajacy-i-wyszczuplajacy-do.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...