wtorek, 30 lipca 2013

Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa 1000ml opinia La-garderobe

Kolagen czy szampon? A co tam... ważne, że myje :)

Parę dni mnie nie było niestety ani u siebie ani u Was - trochę mam do nadrobienia :).
Dziś chciałam Wam przedstawić kolejny produkt, który kupiłam w ramach współpracy ze sklepem Naturica.pl . Opisałam już kolagen do ciała (KLIK), ale przetestowałam też kolagen do włosów. Dziś właśnie o nim. Strasznie mnie te wszystkie kolageny ciekawiły, dlatego nie ukrywam, że rzuciłam się na nie jak łysy na grzebienie, ale chyba mogę powiedzieć, że warto.



Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa 1000ml
Jak wygląda? 
Jest zamknięty w charakterystycznej dla firmy Bingo Spa butelce z przezroczystego grubego plastiku zakręcanej aluminiową zakrętką. Znów nie jest to wspaniały pomysł, pomimo świetnego, klimatycznego wyglądu- niestety dziura jest duża i trochę czasem za dużo szamponu się wylewa. Butla ma pojemność aż 1000 ml! Coś niesamowitego! Taaaka butla szamponu i za ok.16 zł :). 


Sam kolagen ma biały kolor i niezbyt gęsta, lejącą konsystencję, ale nie ucieka z dłoni - trochę jak śmietana :). Moim zdaniem jest w sam raz. 
Co robi?
Pieni się bardzo ładnie miękką i puszystą pianą- nie ma najmniejszych problemów z rozprowadzeniem go na włosach. Ja nie mam włosów zniszczonych ani ze skłonnością do łojotoku, ale raczej normalne z lekką tendencją do przetłuszczania (bez przesady z tym łojotokiem ;P). Po umyciu tym kolagenem włosy nie są bardzo splątane - powiedziałabym, że bez odchyleń w żadną stronę, po prostu normalnie- nie mam jakiegoś kołtuna na głowie, ale zawsze coś tam mi się plącze :). Po wyschnięciu włosy są gładkie, przyjemne w dotyku, puszyste. Wydają się takie mięsiste. Bardzo ładnie błyszczą. Naprawdę trudno mi ocenić czy faktycznie szampon wzmacnia cebulki i czy zapobiega wypadaniu włosów, bo pewnie jeszcze za krótko go stosuję, ale faktem jest, że nie obciąża włosów i jakoś tak wolniej się po nim przetłuszczają, wydają się dobrze oczyszczone. Moim zdaniem to naprawdę fajny szampon :D
Jak pachnie?
Dla mnie bardzo ważną cechą każdego szamponu jest zapach. W przypadku tego kolagenu zapach jest jedną z największych zalet. Kremowy, intensywny, ale nie narzucający się. Podobny jak w kolagenie do ciała. Włosy pachną tak pięknie przez cały dzień :). 

Mam jeszcze kilka szamponów do wypróbowania w zapasie, ale ten kolagen będzie na pewno jednym z moich ulubieńców na bardzo długo. Dobrze działa na włosy- nie obciąża, sprawia, że są bardzo miękkie i puszyste, do tego przecudownie pachnie, a jeszcze do tego ma bardzo dobrą cenę (butla 1 litr - ok.16 zł). Dla mnie bomba :).

 
Opinia La-garderobe

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...