wtorek, 26 lutego 2013

Koncentrat cynamonowo - kofeinowy 250 ml Bingo Spa - opinia zoia23

Dziś przedstawię moją nową 'broń' przeciwko skórce pomarańczowej.
Jakieś parę dni temu natrafiłam na tego bloga (KLIK), i po jego lekturze skusiłam się na jeden z zachwalanych produktów. Jest nim KONCENTRAT CYNAMONOWO-KOFEINOWY Bingo Spa przeznaczony do zabiegu BODY WRAPPING.

'Body Wrapping' polega na owijaniu ciała folią posmarowanego wcześniej odpowiednim preparatem, w celu pobudzenia krwi i limfy, które sprzyja - wyszczupleniu, wygładzeniu, zredukowaniu cellulitu oraz poprawieniu stanu skóry.

Ja ten zabieg będę stosowała wyłącznie na udach, pośladkach i łydkach gdyż tam zostałam zaatakowana przez nieprzyjaciela^^.
Można wykonywać go również na inne części ciała i ujędrnić np. brzuch.


Użyłam koncentratu już 2 razy i jeszcze o jego antycellulitowemu działaniu nie mogę się wypowiedzieć, gdyż potrzeba przynajmniej miesiąca aby dostrzec jego redukcję.
Lecz po tych dwóch użyciach zauważyłam że skóra na udach i pośladkach jak nigdy jest gładziutka i naprężona;]

Ma on kolor i konsystencje pomarańczowego  budyniu. Zapach jest dość intensywny, czuję pomarańczę i goździki. Zdecydowanie umila cały zabieg;]]

Moja relacja z zabiegu:

Po prysznicu i wykonanym pilingu nóg oraz pośladków nałożyłam minimalną ilość kosmetyku na wybrane miejsca. Wchłoną się błyskawicznie. Następnie owinięta w folie wskoczyłam pod kołderkę^^. Przez 10min nie czułam nic...byłam trochę zawiedziona, myślałam że wyrzuciłam pieniądze w błoto. Lecz po upływie tego czasu zaczęła się jazda:D. Grzało mocniej i mocniej...wręcz piekło, szczypało. Ale ja dzielnie leżałam i po ciężkich 45min zdjęłam folię. Po czym moim oczom ukazała się niesamowicie gładka i jędrna skóra, niczym taka jaką posiadają niemowlaczki sami wiecie gdzie^^.

Ciekawa jestem jak sytuacja z cellulitem będzie się przedstawiać po miesiącu. Mam dobre przeczucia. Może nawet wrócę do masażu bańkami chińskimi i do ćwiczeń które również zaniedbałam.



opinia: zoia23.blogspot.com

http://zoia23.blogspot.com/2013/02/bingospa-koncentrat-do-body-wrapping.html

2 komentarze:

Unknown pisze...

No i jak z cellulitem? :)

ula pisze...

http://bingospa.blogspot.com/2013/05/koncentrat-cynamonowo-kofeinowy-opinia.html
tu ciąg dalszy ze zdjęciami :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...