wtorek, 26 lutego 2013

Ujędrniający krem do biustu - przeciw rozstepom Beatwell

Nazwa produktu : Krem do biustu na ujędrnienie i rozstępy
Producent : Beatwell Herb’s
Pojemność : 165 ml
Cena : 35.00 zł
Strona internetowa : www.naturica.pl 

Ujędrniający krem do biustu - przeciw rozstępom Beatwell






Moja opinia :
Krem do biustu firmy Beatwell Herb’s ma sprostać wymaganiom kobiet w różnych okresach cyklu miesięcznego, a także kobiet w ciąży i po porodzie. Praktycznie każda kobieta po porodzie tak jak i ja dostrzegła w swoim ciele jakieś wady. Ja w swoim znalazłam parę a m.in. rozstępy na piersiach, pośladkach i brzuchu ( duże, czerwone i okropne), obwisłe piersi i brzuch. Na samym początku nie byłam przekonana czy ten krem naprawdę może mi pomóc, ale po kilkudniowym stosowaniu już było widać małe efekty. Rozstępy, które miałam na swoim ciele były okropne, brzydkie, czerwone i wyglądały jak duże robaki. Po zastosowaniu preparatu rozstępy zrobiły się wyblakłe i mniej widoczne. Myślałam, że w żaden sposób się ich nie pozbędę ale się udało. Jeżeli chodzi o piersi to rzeczywiście są jędrniejsze i troszeczkę się uniosły – efekt bardzo zadowalający. Ponadto skóra po zastosowaniu staje się gładka, delikatna i nawilżona. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. Konsystencja kremu jest idealnie gładka i gęsta, a zapach przyjemny i delikatny. Jeżeli chodzi o kolor to jest to kolor mleczny – beżowy. Opakowanie ma bardzo ładny i ciekawy wygląd, wykonane jest z plastiku. Pudełeczko zawiera 165 ml kremu.
Zalety :
- ujędrnia i unosi piersi
- wzmacnia skórę biustu i dekoltu
- zapobiega rozstępom
- ukoi nabrzmiałe piersi
- chroni skórę
- idealnie gładka konsystencja
- estetyczny wygląd opakowania
- atrakcyjna cena
- dostępność
Wady :
- brak



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...