niedziela, 17 lutego 2013

Spalacz tłuszczu L-karnityna w żelu BingoSpa - recenzja Chocoo-lady

 Miesiąc temu pisałam, że zaczynam stosować l-karnityne. Na początku oczywiście poczytałam trochę na jej temat i pozbierałam informację. Ucieszyłam się, że mogę stosować ten produkt, bo już od dawna miałam ochotę go przetestować. Mimo, iż wyznaje zasadę, że kosmetyki tak, ale jako dodatek do treningu i diety, pokładałam nadzieję w tym produkcie;)
Spalacz tłuszczu L-karnityna w żelu Bingo Spa


 Jak stosowałam:
  Według zaleceń należy stosować l-karnityne dwa razy dziennie. Ja niestety nie mam tyle czasu, więc smarowałam się nią raz dziennie, po ćwiczeniach. Przyjemnie schładzała rozgrzane ciało. 
Moja opinia:
  Ja jakoś ostatnio dość sceptycznie podchodzę do wszelkich wspomagaczy. Tu jednak naprawdę z szczerym sercem mogę powiedzieć, że się pozytywnie zaskoczyłam ;) Przez ten miesiąc zauważyłam poprawę stanu skóry, zaczęłam wyczuwać mięśnie spod warsty tłuszczyku, która robi się coraz mniejsza. Zmiana najbardziej widoczna jest na brzuchu - moja oponka się przyjemniej zmniejsza ;) To oczywiście zasługa także ćwiczeń, ale myślę, że l-karnityna fajnie przyspiesza ten proces. Gorąco polecam ten produkt. Ja na pewno będę po niego często sięgać ;)
PODSUMOWUJĄC:
Wady:
  • jak dla mnie trochę wolno się wchłania
Zalety:
  • miły zapach
  • przyjemnie chłodzi skórę
  • skuteczność - wspomaga codzienne treningi
  Produkt ten możecie zobaczyć i zakupić tutaj. 

opinia: chocoo-lady

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...