czwartek, 14 lutego 2013

Krem do codziennej pielęgnacji skóry szyi i dekoltu z olejem arganowym BingoSpa recenzja RedHead Girl

Hej myszki :)
Pora na kolejną recenzję, która nie miałaby miejsca gdyby nie cudowna Naturica.pl :D.
Ostatnio sporo czasu poświęcam pielęgnacji swojej skóry, wiadomo, przez jesień i zimę nie dba się o nią należycie, bo jest zakryta. Ale niedługo (mam nadzieję) przyjdzie upragniona wiosna i mogę znów obudzić się z ręką w nocniku, a konkretniej z przesuszoną i zaniedbaną skórą. Na całe ciało - balsamy. Na twarz i pod oczy - specjalne kremy, dla każdego coś miłego. Ale na skórę szyi i dekoltu??
Już od dawna czułam, że ta partia jest zaniedbywana po stokroć! Próbowałam balsamów do ciała, kremów do twarzy, ale niestety nie są idealne do tak delikatnej skóry.
Na ratunek przyszła mi Naturica! W ich sklepie możecie kupić krem do codziennej pielęgnacji skóry szyi i dekoltu z olejem arganowym BingoSpa

Krem do codziennej pielęgnacji skóry szyi i dekoltu z olejem arganowym BingoSpa
 

MOJA OPINIA:                                                                       


 Krem do pielęgnacji szyi i dekoltu przede wszystkim ma cudowną lekką konsystencję, przez co bardzo przyjemnie się go nakłada, bez silnego pocierania delikatnej i wrażliwej skóry. I uwierzcie mi to jest ogromny plus, ponieważ używając gęstych balsamów musiałam dużo masować skórę aby się wchłonął, szyja i dekolt pozostawały zaczerwienione i lepkie. W przypadku tego kremu nie ma tych problemów! Krem wchłania się błyskawicznie i można od razu założyć bluzkę bez obawy że się przylepi ;). Kolejnym plusem jest dla mnie zapach, bardzo delikatny, świeży - nie ma żadnych kwiatowych aromatów więc nie ma obawy że po psiknięciu szyi perfumami uzyskamy jakąś dziwną śmierdzącą mieszankę.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona (choć powinnam się przyzwyczaić że firma BingoSpa jest świetna) prawie natychmiastowym efektem. Skóra po zastosowaniu kremu jest bardzo jedwabista, miękka w dotyku, nawilżona i już po paru dniach widzę, że wygląda na zdrowszą i wiem, że gdy tylko wyjdzie wiosenne słońce chętniej będę ubierać bluzki z dekoltem :).
Myślę że krem jest wydajny więc pojemność 50g starczy nam na długo, dodatkowo zachęcająca cena ;)

forever-redhead-girl
http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2013/02/krem-do-codziennej-pielegnacji-skory.html

1 komentarze:

Unknown pisze...

Ja ostatnio kupiłam peeling błotny z Bingo SPA z kwasami, i jestem z niego mega zadowolona - http://kosmetoloszka.blogspot.com/2013/02/peeling-botny-do-twarzy-z-kwasami.html

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...