środa, 20 listopada 2013

Balsam do stóp Bingo Spa - obrzęki, opuchlizna, obolałe nogi - opinia Truskawkowa Kawa

Hej.
Dziś recenzja kolejnego produktu, którego właścicielką stałam się dzięki  Rozdawajce sklepu naturica.pl, jest to:

Balsam do stóp Bingo Spa - obrzęki, opuchlizna, obolałe nogi
Cena:
Balsam można kupić za  10,77 zł tu

Skład:


Moja opinia:

Balsam otrzymujemy w przeźroczystym, plastikowym słoiku z czarną nakrętką. Niestety nie ma żadnej foli zabezpieczającej wnętrze, mam nadzieję, że kiedyś BingoSpa ją wprowadzi.
Etykietka jest z nasiąkającego wodą i kremem papieru, na całe szczęście zdjęcia zrobiłam przed rozpoczęciem używania, bo teraz opakowanie nie wygląda zbyt estetycznie. Mimo tego minusu lubię te słoiczki BingoSpa, pozwalają na wydobycie kosmetyku do ostatniej kropelki, a gdy kosmetyk się skończy, ze względu na łatwe usunięcie etykietki są fajne na trzymanie różnych drobiazgów koralików, guzików itp :D
Kosmetyk ma miętowy zapach, biały kolor i dość tępą konsystencję. Zostawia na stopach biały osad, podobny do tego który zostawiają antyperspiranty.

Dzięki zawartości olejku miętowego balsam jest bardzo odświeżający. Przyjemnie nawilża i zmiękcza skórę. Jest bardzo wydajny, tym bardziej, że pudełeczko pozwala na bezproblemowe wybranie go do samego końca. Minusem jest dość długie wchłanianie się kosmetyku.

To dla mnie bardzo fajny balsam do stóp do codziennego użytku. Polubiłam go i być może jeszcze po niego kiedyś sięgnę, ale raczej latem do bosych stóp i cielistych rajstop, bo to brudzenie potrafi trochę irytować rano, gdy ubieramy się na szybko i maźniemy się gdzieś po ubraniu.


Recenzja: Truskawkowa Kawa
http://truskawkowakawa.blogspot.com/2013/10/balsam-do-stop-bingo-spa.html?showComment=1382897197116

1 komentarze:

Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

ciekawy kosmetyk,muszę się zastanowić ,bo też wygrałam w Rozdawajce i wiem ,że w sklepie maja mnóstwo kosmtyków Bingo Spa

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...