czwartek, 14 listopada 2013

Odżywcza Śmietanka pod prysznic BingoSpa z czystym kolagenem i ekstraktem z alg recenzja Ewarecenzuje.blogspot.com

Kolejny post z serii chwalipięctwa. Mianowicie o kolejnym produkcie z Rozdawajkowej wygranej,przesyłki. Jak wiecie sklep Naturica oferuje nam dość ciekawy asortyment, w tym kosmetyki BingoSpa, których najwięcej się znalazło w mojej paczuszce i dlatego sporo o nich będzie.

Dziś o kolagenowej śmietance pod prysznic.


Odżywcza Śmietanka pod prysznic BingoSpa z czystym kolagenem i ekstraktem z alg


Skład :


Od producenta :
Nieoceniona podczas codziennej pielęgnacji skóry. Regularne stosowanie śmietanki pod prysznic zapewnia skórze optymalną dawkę substancji odżywczych zawartych w wyciągu z alg morskich oraz kolagenie. Dzięki czemu skóra z dnia na dzień staje się jędrna, napięta i promienna.
Informacja pochodzi ze strony producenta kilk.

Moja opinia :
 Produkt otrzymujemy w plastikowej, przezroczystej buteleczce o pojemności 300 ml za 7.98. Czyli mało za dużo a czy cena idzie w parze z jakością?  Bardzo duży plus za klik, którego zabrakło w szamponie niestety ;/


 I za przezroczystą butelkę, konsystencja jest jak krem- żel. A zapach o tu miałam taki zawrót głowy, w końcu ze współlokatorką doszłyśmy do wniosku, ze pachnie jak takie niebieskie mydełko z NIVEA, zapach delikatny i ciekawy na pewno. A co do samego działania to skóra rzeczywiście jest bardziej napięta ale jednocześnie trochę bardziej sucha tak mi się wydaje, albo pora roku na mnie tak źle wpływa. Płyn jest średnio wydajny.
Jak dla mnie produkt to taki zwyklaczek ani nie powala na kolana ani nie rujnuje naszego budżetu.

Produkt do kupienia pod tym linkiem : http://naturica.pl/smietanka-algi

Produkt oceniam na :


Opinia: Ewarecenzuje .blogspot.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...