wtorek, 12 listopada 2013

BingoSpa - Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów opinia Ewarecenzuje.blogspot.com

Ahoj!

Ostatnio na moim FP , chwaliłam się, ze wygrałam w Rozdawajce, bon do sklepu Naturica, opiewający na kwotę 100 zł. Szaleństwo w domu było, ozdrowiałam w kilka sekund i zaczęłam przewracać ofertę sklepu milion razy. Aż w końcu wybrałam szczęśliwą a może mniej wesołą 9.
Dziś zapraszam Was na recenzję jednego z produktów.

Na pierwszy ogień poszedł - Jedwab  do mycia i pielęgnacji włosów - Bingo Spa.
Czy się polubiliśmy? Dowiecie się tego poniżej.

Jak wygląda ?




Co czytamy na opakowaniu - od producenta :



Skład :



Moje wrażenia :
Produkt otrzymujemy w miękkiej, plastikowej butelce zakręcanej metalowym korkiem i za to wielka krecha. Bo utrudnia to używanie i to serio bardzo mocno, bo musimy sobie odkręcić najlepiej przed myciem i odmierzyć odpowiednią ilość a nie jest to łatwe, bo mamy dziurę a nie dziurkę.
A z mokrymi łapkami otwieranie i zamykanie jest uporczywe, możecie mi wierzyć lub nie.
Ale na tym świat się nie kończy, pozostaje mi kupić pompeczkę albo inny pojemnik.
Butelka jest przezroczysta z minimalistyczną szatą graficzną, która jest estetyczna i nie zdziera się za co plus. Konsystencja jest taka płynna ale jednocześnie nie za rzadka w sam raz, dodatkowo ma przepiękny różowy kolor, który cieszy moje oko. Zapach delikatny jak jedwab, kto stosuje ten wie o czym mówię.

Co do samego działania to bałam się SLS na drugim miejscu w składzie ale jestem koniec, końców zaskoczona. Włosy po umyciu i wysuszeniu są sypkie, błyszczące, miękkie i wyglądają na takie zdrowie i odżywione. Dodatkowo zapach jedwabiu jest na nich wyczuwalny, jak dla mnie na plus. I oczywiście wydajność, umyłam włosy nim 3 razy i nie ubyło go wcale tak dużo.
Cena jest bardzo przyjemna, zaledwie 7,70 za taką butlę 300 ml a dostępne tutaj http://naturica.pl/p/51/385/bingospa-jedwab-do-mycia-i-pielegnacji-wlosow-bingo-spa.html

Ocena : 4,5
To pół obcięłam niestety za korek, bądź co bądź ciężko używać szamponu z takim zamknięciem.
Ale polecam z czystym sumieniem.

Opinia: Ewa recenzuje

http://ewarecenzuje.blogspot.com/2013/10/72-czy-trafiam-bingo.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...