wtorek, 12 listopada 2013

Odmładzająca czekoladowa kąpiel z olejkiem pomarańczowym BingoSpa 500ml - opinia Ewarecenzuje.blogspot.com

WITAJCIE!

Dziś czas na kolejny kosmetyk, który wybrałam w ramach wygranej w ROZDAWAJCE. Asortyment sklepu Naturica zachwyca i przyprawia o zawrót głowy. Jak już wiecie wybrałam sobie 9 produktów jeden już recenzowałam tutaj. A dziś coś pachnącego i nowego.


Kogo gościmy?



Odmładzająca czekoladowa kąpiel z olejkiem pomarańczowym Bingo Spa 500ml

Skład :



Producent na opakowaniu nie mówi nam nic a nic niestety. Ale może to i lepiej, bo przynajmniej nie rozczarujemy się milionem obietnic. Chociaż z drugiej strony fajnie wiedzieć pod jakim kontem możemy go burać a pod jakim nie. Ja mam szerokie pole do popisu w tym momencie, bo mogę paplać i paplać. Dlatego zapraszam na część.



Co myślę ja :
Zapach płynu na pewno zachwyca. Konsystencja też niczego sobie i fajne jest tu akurat rozwiązanie z zamknięciem, bo korkiem idealnie można odmierzyć dobrą ilość płynu do kąpieli. A piana jaka się robi to kosmos już po jednej zakrętce, to to co lubię bardzo! :)
Ale tu kończą się niestety moje zachwyty. Dlaczego? Płyn po wlaniu do wanny jest w zasadzie niewyczuwalny, naklejka na opakowaniu to papier i w styczności z wodą odłazi i wygląda to mega nieestetycznie, płyn nie nawilża ( ale tego akurat od płynów nie oczekuję) ani też nie myje, tworzy tylko pianę i musimy kąpiel uzupełniać w inne jakieś pachnidła.  Woda również mętnieje i jakoś nie zbyt mnie to przekonuje do wskakiwania. Jeszcze plusem na pewno jest też opakowanie, które jest przezroczyste, dzięki czemu wiemy ile produktu nam zostało.

 
Moja ocena : 3

2 komentarze:

Dorota pisze...

Mam jeszcze podobne ale go lubię ze względu na zapach. :)

Zebra❤ pisze...

A Ja go zamówiłam i mam nadzieję , że mu ulegnę pomimo zmętnienia wody jak napisałaś :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...