niedziela, 17 listopada 2013

Zwalczający suchą i szorstką skórę olej arganowy Bingo Spa - opinia sarinacosmetics

Olej arganowy - nie będę rozpisywać się na temat jego właściwości, bo już chyba wszyscy znają ten olej :) Ale jeśli ktoś jest ciekawy, to może poczytać o jego właściwościach na stronie sklepu - KLIK :) 

INCI: Argania Spinosa (Argan) Nut Oil.

Zwalczający suchą i szorstką skórę olej arganowy Bingo Spa

Mój olej jest w maleńkiej 10 ml buteleczce z ciemnego szkła, choć są i większe pojemności. Szkoda, że opakowanie nie posiada dozownika, bo odkecony olej można łatwo przypadkiem wylać :(

Ja posiadam malutką buteleczkę, więc wykorzystywałam go w niedużych ilościach. Głównie do włosów w celu zabezpieczenia i wygładzenia końcówek, a także do wzbogacania kremów. W obu tych rolach spisał się bardzo dobrze :) Solo na twarz też próbowałam, ale na  mojej cerze znacznie lepiej sprawdza się olej z nasion bawełny. Arganowy też jest nie jest zły, ale jak miałabym wybierać, to wolę tamten drugi :) Jak wiecie z mojej pielęgnacji twarzy [KLIK], lubię mieszać olej arganowy z serum pod oczy, które nakładam na noc, bo świetnie wspomaga jego działanie :)

Tak się rozpisałam, że zapomniałabym o konsystencji :) Olej ten jest bardzo płynny, troszkę rzadszy niż olej z nasion bawełny, czy olej awokado i przez to wydaje mi się dość lekki, choć jeśli przedobrzymy z jego ilością na końcówkach włosów, to mogą wyglądać na obciążone, więc trzeba uważać. Olej jest przezroczysty o lekko żółtym zabarwieniu i ma delikatny zapach. Trzeba się naprawdę mocno zaciągnąć żeby cokolwiek poczuć. Ja po dokładnym wywąchaniu czuję tam lekko serwatkę mleczną.

Wydajność jest zależna od naszych potrzeb - jeśli będziemy często używać go do różnych zadań skórno-włosowych, to wiadomo, że szybko się skończy, ale z reguły wiadomo, że oleje są w miarę wydajnymi produktami :)

Według mnie jest to podstawowy olej, którego powinien spróbować każdy sympatyk olejowy :)

W skrócie
Plusy
- świetny do zabezpieczenia i wygładzenia końcówek włosów
- dobrze nawilża i wspomaga działanie kremów
Minusy:
- cena
- brak dozownika
 
Opinia: Sarinacosmetics

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...