poniedziałek, 18 listopada 2013

Wygładzające skórę ekstra masło Migdałowe BingoSpa 250 ml - opinia 30plus Beauty blog

Dziś opiszę Wam moją małą kosmetyczną miłość do kosmetyku który dotarł do mnie ze sklepu NATURICA.PL  i bez którego ostatnio nie potrafię się obyć. Jak zauważyłam, podobnie ma moja mama ,która systematyczn nie mi go           " podkrada" . A najgorsze w tym to ,że praktycznie się mi już skończył i lada dzień a pozostanie mi po nim tylko pachnące opakowanie. Dlatego nie było opcji byie wziąć  udziału w najnowszym konkursie jaki zorganizowała nam Pani Ula , właścicielka sklepu Naturica.pl  na swym blogu rozdawajka
Zadaniem konkursu jest odpowiedzenie na pytanie: Jaki 1 produkt z oferty Naturica zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę i dlaczego? Odpowiedź jest dla mnie oczywista. Nie ma opcji bym nie zabrała tam Migdałowe masło do ciała z BingoSpa. 
Wygładzające skórę ekstra masło Migdałowe Bingo Spa 250 ml


Jak wiecie masełka do ciała uwielbiam i śmiało mogę powiedzieć, iż jest to najlepsze masełko jakie do tej pory miałam. 
Zacznę od zapachu. Dla mnie po prostu marzenie. Jeśli mam porównać to pachnie mi dokładnie tak samo jak słodycze Raffaello . Jest to zapach słodkawy ale nie meczący nos. Zapach utrzymuje się długo na skórze . Wychodząc z domu nie muszę już używać mgiełki.
Konsystencja: jak gęstsza niż dobrze ubita śmietana. No po prostu ma się ochotę to zjeść. 

 

A teraz to co dla mnie najważniejsze. Masła mają to do siebie ,iż o wiele dłużej wchłaniają się w skórę ,tudzież postawiają na skórze mało przyjemną klejącą warstwę. Jest to pierwsze masło jakie dotąd posiadałam które dość, że przyjemnie rozprowadza się po skórze to bardzo szybko się wchłania. Po kilku minutach możemy ubrać się w ciuszki lub siąść śmiało na kanapie . 

Skład dla zainteresowanych:

Fakt niestety i tu jest parafina za ,którą nie przepadam . I strasznie ubolewam ,iż wszystkie masła do ciała jakie do tej pory u mnie były zawierają parafinę :/ Tu na szczęście nie jest ona na 2 miejscu w składzie jak w innych przypadkach i daje się to w miły sposób odczuć.

Co obiecuje producent:

Niezwykłe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy zawartych podstawowym składniku którym jest masło kakaowe -  sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Naturalne antyoksydanty chronią skórę przed działaniem wolnych rodników. Masło kakaowe jest biozgodne ze skórą, co oznacza, że jest w pełni tolerowane przez skórę i nie powoduje uczuleń.  Wszystkie składniki odżywcze są błyskawicznie wchłaniane.
Extra masło BingoSpa intensywnie nawilża i ujędrnia, wyrównuje koloryt skóry. Efekt wygładzenia i miękkości skóry zauważalny już po pierwszym zastosowaniu. Delikatna konsystencja masła Extra masło BingoSpa  nasyca skórę odżywczymi składnikami. Odżywiona i zregenerowana skóra staje się miękka, nawilżone i pełna promiennego blasku.
Na pewno jest to relaks dzięki pięknemu zapachowi. Moja skóra należy raczej do dość dobrze nawilżonej i masło pozwolił utrzymać taki stan mojej skóry. Nie podrażnia oraz nie uczula. Skóra po zastosowaniu bardzo przyjemna w dotyku. 

Jedyny minusem dla mnie jest ,iż tak szybko się kończy.


Odpowiadając w skrócie na druga cześć pytania konkursowego, dlaczego? To masło zdecydowanie poprawia mi humor oraz koi moje zmysły , to relaks w postaci kosmetyku który ostatnio jest mi tak bardzo potrzebny.

recenzja: 30plusbeautyblog.blogspot.com. 
http://30plusbeautyblog.blogspot.com/2013/08/rozdawajkowe-zmagania-moja-maa-miosc.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...